Barnenshus

| Postat i: V.26
 
Efter tvillinggruppen igår åkte vi och tittade lite på barnenshus, mest för att känna och klämma på vagnarna såklart, men kollade även på annat. Går in och ser dom vagnar vi har funderat på och det är ganska självklart på engång vilken vagn vi ska ha. Det blir en Teutonia Team Cosmo. För det första för att den är mycket rymligare än emmaljungas, och eftersom att vi inte Vet vad som är bäst mellan fasta och svängbara hjul bestämde vi oss för att ta en med Stora svängbara hjul som går att låsa om man nu vill det. 
En till av anledningarna till svängbara hjul är att jag har hört och kände även inne i butiken att när man svänger med en vagn utan dom svängbara hjulen måste men ju "trycka till" vagnens bakdel för att fram delen ska lyftas, och eftersom att jag är en lite kort människa och all vikt kommer att vara dubbel med tvillingvagn, två barn osv så kommer det att vara väldigt påfrestande för min rygg :/
Varför dom stora istället för små hjul ?
Det känns som om dom Stora hjulen är bättre än dom små, med tanke på hur det är att dra kundvagnar i snö !? ETT HELVETE ? Vet inte om jag är knäpp som jämnför kundvagnar med barnvagnar nu, men så har jag tänkt iaf :P

Nu är det bara färgen som ska bestämmas, svart eller brun ?






Teutonia har fina vagnar, och en fin modell ni valt, men de är faktiskt inte rymligare än emmaljungas vagnar. Det som skiljer de åt är just storleken. För teutonia är utformad mer som smidiga stadsvagnar och emmaljungas för allt. Det är skönt med svängbara hjul! :-D vi har stora svängbara stora hjul vi också!

Svar: aha !? Fast vi provade med emmaljungas mjukliftar i teutonias tvillingvagn och det blev inte alls lika trångt som i emmaljungas vagn :S Vi ska ju inte ha emmaljungas mjukliftar i, vi bara provade :P Okej, hur tycker ni att dom svängbara hjulen funkar i snö ? :P
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: