barn inredning/ leksaker

| Postat i: V.23
 
jag håller på å blir tokig.
Forst ville jag ha ett barnrum som var stilrent och som matchade med resten av lägenheten, men sen ångrade jag mig och ville ha ett helt galet barnrum, där man kliver in och får känslan av att två riktiga busfrön bor. och nu har jag ångrat mig igen. Kan inte bestämma mig riktigt.. så snälla, HÄÄÄLP!

Märken jag fastnat för är ju :





Jag tycker du kan köra på både och! Om du inte vill ha vita väggar, kör på något ljust i alla fall. Sen kan du go crazy med inredning, tavlor och leksaker mm. Lätt att ändra om man senare inte vill ha så mycket utstickande när barnen blir större :)

Håller med anonym! ;)
Vi har inte fixat klart med Novelias rum så långa vägar men hon använder ju inte det än ändå :) men vi har neutrala, ljusa väggar så tanken är att vi ska ha lätt att kunna ändra det lite som vi vill och känner under åren. Då kan man ju en period ha stilrent, för att en annan period gå crazy ;) så har vi tänkt göra iaf :)

Svar: Ja det blir nog liknande för oss :)
detblevtva.blogg.se

Vet inte varför jag hamnar som anonym men det är Malin Löwenborg iaf!

Svar: Jaha, hej :P
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: