Lucia

| Postat i: V.29
Idag är det lucia vilket innebär sång och lussefika på systerysters dagis :)
Älskar att gå på luciafirande med små barn, så himla mysigt att se dom stå och sjunga, försöka överrösta varandra och ingenting behöver vara perfekt för att det ska bli det bästa luciatåget ever, varje år slår det förra året :D
Längtar tills jag får se mina egna där !! :D:D:D

Städa och göra fint hemma är det som står på schemat innan dagis, får se om man kanske hinner julbaka någonting innan också :)


Oj, vilken kula du har fått :) när har du datum :)?

Svar: haha, ja :) 28 februari är bf, men vi får väl se. Dom har sagt att jag ska förbereda mig på att dom kan komma redan i V36 ( slutet på januari ) eftersom att det är två :)
detblevtva.blogg.se

söt mage!

söt mage!

Svar: hihi, tack :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: