Kärlekskilon eller Singelkilon?

| Postat i: V.29

Åå, det är så tråkigt att gå och vänta på att få flytta... MammaLinnea är rastlös om dagarna och vill jätte gärna pyssla om i hemmet och göra det fint, men det känns så onödigt när vi snart inte ska bo här längre. Det är ju liksom dags för att börja packa om en vecka ! :/

Nu väger jag lika mycket som jag gjorde när jag och Johnny träffades, 62kg ! Många lägger på sig "kärlekskilon" men jag går ner mina "singelkilon" istället, har nog alltid varit så :p hur är du ?:D jag vägde iaf 52kg innan graviditeten, så jag har gått upp 10kg nu och jag hoppas att jag går upp i samma takt dom sista veckorna nu, så att jag inte har allt förmycket att kämpa bort sen ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: