foglossning ?

| Postat i: V.29
När man är gravid blir kroppens leder rörligare, särskilt i bäckenet, för att det ska kunna vidga sig under förlossningen så att barnet lättare kan komma ut. Detta kallas foglossning."

Har egentligen inte en aning om vad som hände i morse, men skulle resa mig upp ur sängen och kände att jag var tvungen att lägga mig ner igen för att någonting gjorde så fruktansvärt ont i ryggen på mig. Höger sida, typ 1dm ovanför skinkan eller hur jag ska förklara. tycker inte att jag har gjort något speciellt som jag har kunnat fått ont av heller. Har inte gjort någonting ståendes länge!? Och Johnny låter mig inte ens bära ett mjölkpaket så det kan ju knappast vara någonting jag har burit :P Skulle iaf få låna ett "stödbälte" av mamma men hon visste inte vart hon hade gjort av det, men jag hoppas att hon hittar det snart för min rygg gör ONT ! ... på riktigt !!!  :'/


Det låter definitivt som fogarna! Så hade jag princip hela tiden med Elvira :/ inget roligt alls!

Svar: uscha! Jag ska väl kanske vara glad över att ha fått det så sent. Har hört folk som fått ont redan i V16! Men det är iaf lite bättre idag så jag HOPPAS att det inte håller i sig så länge :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: